Kuidas osta?

Haagiste ja lisavarustuse soetamiseks on palju võimalusi:

  • helistage tel 51 61 671
  • kirjutage info@haagiseabi.ee
  • tellige e-poest (vaid Tekno-Trailer haagised)
  • tehke päring kodulehel oleva kontaktivormi abil
  • ostmine järelmaksuga – mugav võimalus soetada omale haagis kohe ja hajutada oma väljaminekud. Rohkem infot alalõigus Järelmaks.

.

EDUARD ja UNSINN haagiste toote- ja hinnainfo päringu saate mugavalt teha teid huvitava toote rea lõpus oleva “Küsi pakkumist” nupu kaudu.

.

E-poe kasutamine on lihtne ja mugav, osta haagis kodust või kontorist lahkumata:

  • valige välja Teile meeldivad tooted ning lisage see ostukorvi. Ostukorvis saate oma ostud ülevaadata, kogust korrigeerida ja vajadusel eemaldada või lisada,
  • valige sobiv transpordiviis, transpordiviisid on – Tulen ise järgi ja Cargobus kullerteenus, väiksemate toodete ja varuosade saatmiseks on pakiautomaadi kasutamise võimalus. NB! Cargobus kullerit saab tellida vaid kerghaagistele,
  • kullerteenusega korral teostame haagise registreerimise meie teie volituse alusel,
  • lisaks haagisele tuleb ostukorvi lisada veel –  Registreerimise riigilõiv
  • lisavarustuse ostmisel pakiautomaadi kaudu on maksimaalsed mõõtmed: 60 cm x 36 cm x 60 cm ja kaal: 35 kg,
  • valige makseviis, kas pangaülekanne või soovite osta järelmaksuga,
  • esita tellimus – peale mida saadetakse Teie postkasti automaatne Tellimuse kinnitus.
  • ettevõttelt saadetakse teile kõik ülejäänud info tellimuse ja tarne kohta
  • enne kullerile üleandmist tuleb sõlmida liikluskindlustus
  • registreerimise järel toimetab kuller haagise Teie etteantud aadressile

.

Tellimus läheb täitmisele peale järelmaksu lepingu sõlmimist või arve/ettemaksuarve laekumist OÜ Ra-Rest Invest arvelduskontole.

Ettevõte jätab endale õiguse tühistada Kliendi tellimuse juhul, kui arve summa ei ole laekunud OÜ Ra-Rest Invest arvelduskontole.

.

Kui Teil tekkis küsimusi, siis võtke meiega julgesti ühendust telefonil 5161 671, kirjutage meile info@haagiseabi.ee või kasutage info/päringukasti.

.

Klientidel, kes on tooteid soetanud läbi e-poe, on õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest, välja arvatud juhul kui toode on soetatud eritellimusena (näiteks kliendi poolt tellitud lisavarustus või lisavarustuse paigaldamise teenus, mis ei ole haagise põhivalikus või -varustuses).

.

Taganemise avalduses tuleb kindlasti märkida ka tellimuse number, oma nimi ja kontonumber.

.

Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kauba väärtus ei tohi olla vähenenud ning taganemisavaldus peab olema saadetud kirjalikult 14 päeva jooksul OÜ Ra-Rest Invest  e-posti aadressile info@haagiseabi.ee või kodulehel kontaktides näidatud postiaadressile.

.

Kliendi tasutud ettemaks (va transpordikulu) tagastatakse Kliendi pangakontole 14 päeva jooksul peale avalduse esitamist tingimusel, et kaup tagastatakse Ettevõttele hiljemalt 14 päeva möödumisel taganemisavalduse tegemisest.

.

Kogu kauba tagastamise kulu kannab Klient (ka registrist kustutamise kulud), välja arvatud  juhul, kui kaup on kahjustustega, mida polnud välisel vaatlusel võimalik tuvastada või kui kaup ei vasta Kliendi tellimuses olevale tootele ehk Klient on saanud vale toote.

.

Ettevõttel on õigus esitada Kliendile kahjunõue, kui toode on tagastamisel saanud kahjustusi.

.

Kui tagastatav toode on viga saanud Kliendi poolt toote mittesihipärase kasutamise  tulemusena või hoolimatuse tõttu jätab Ettevõte endale õiguse tasaarvestada toote väärtuse vähenemise Kliendi poolt tasutud ettemaksu summast ning mitte tasuma kauba tagastamisega seotud transpordikulu.

.

Kliendil on õigus tagastatud toote väärtuse vähenemise kindlaks tegemiseks või tekkinud situatsiooni süüdlase tuvastamiseks kasutada sõltumatu eksperdi hinnangut.

.

Vastavalt Võlaõigusseadusele on Kliendil õigus pretensioone esitada 2 aasta jooksul tootel ilmnenud lepingutingimuste mittevastavuse eest alates kauba kättesaamisest, sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.

.

Toote vea ilmnemisel tuleb koheselt lõpetada toote kasutamine ning teavitada müüjat (vt Kontaktid), mitte hiljem kui 2-e kuu jooksul peale praagi ilmnemist. Pretensioon peab sisaldama järgnevat informatsiooni: nimi ja kontaktandmed; toote puudus (defekti kirjeldus, võimalusel fotod); tellimuse või ostudokumendi number. Pretensioonile kohustub Ettevõte Kliendile kirjaliku vastuse andma 15 päeva jooksul.

.

Ettevõte ei vastuta: Kliendi süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustumise eest; defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel; toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral. Samuti ei laiene neile garantii.

.

Toodete infot kontrollitakse ja täiustatakse regulaarselt. Toodete hinnad võivad muutuda etteteatamiseta, samuti võivad andmed olla uuenenud peale Teie viimast külastust.

.

Haagiseabi soovib Teile meeldivat ostlemist!

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata.